Mаркетинг стратегија 2020

Николас Кфури, еден од најбараните предавачи и консултанти во глобални рамки, директор на консултантската компанија „Кфури консалтинг”, на македонската публика ќе и ги презентира глобалните трендови кои ќе го обликуваат маркетингот до 2020 година и предизвиците со кои ќе се соочиме во “новото време”.

Во време кога конкуренцијата на локалниот пазар станува глобална, локалните компании се натпреваруваат со глобалните, кога однесувањето на потрошувачите е значително сменето, за своите пари тие бараат многу поголема вредност, информираноста за искуствата на потрошувачите е многу лесно достапно на интернет, а нивната лојалност опаѓа, неопходно е маркетингот да ја прилагоди стратегијата на новите маркетиншки текови.

  Content

  1. Market Structure Analysis
  2. Value Proposition / Unique Selling Proposition / Brand Promise
  3. Branding (Brand Management)
  4. Conceptualizing Value: Segmentation – Targeting – Positioning
  5. Designing Value: Product Design / Product Portfolio Management / PLC Management
  6. Capturing Value: Pricing Decisions
  7. Communicating Value: Integrated Marketing Communications
  8. Delivering Value: Distribution Channels Management
  9. Break-even Analysis for Marketing
  10. Current Topics on Marketing
  • За време на предавањето фокусот ќе биде ставен на стратешкиот дел од маркетингот.
  • Предавањето е на англиски јазик.

Kfuri-webдатум: 28.06.2016

место: М6 едукативен центар, Скопје

предавач: Николас Кфури (Dr. G. Nicolás Kfuri) професор, директор во KFURI & PARTNERS

  • Консултант во проекти наменети за приватен и јавен сектор. Меѓу неговите клиенти се вбројуваат Volkswagen of Mexico, Degrémont (Suez Group), Владата на Аргентина.
  • Искуство како професор на додипломски, постдипломски студии и менаџерски програми на универзитетите во Аргентина, Австрија, Кина, Канада, Хрватска, Франција, Германија, Унгарија, Ирска, Италија, Јапонија, Мексико, Шпанија, Холандија и САД, меѓу другите.
  • Кфури ги обучувал директорите на врвни светски компании меѓу кои: Coca Cola; RedBull; Inbev; Heineken; Nestlé; Cadbury Schweppes; Kraft Foods; Procter and Gamble; Henkel; L’Oréal; Johnson and Johnson; Phillips; Sennheiser; 3M; Mary Kay; Phillip Morris; IKEA; IBM; Microsoft; Cisco Systems; Oracle; Dassault Systémes; Accenture; SAP; AT Kearney; Capgemini Consulting Österreich; PwC; KPMG; Deloitte; Ernst and Young; Tata Consultancy Services; T-Systems; BAE Systems; Porsche; BMW Group; Audi; Volkswagen; SEAT; Renault Nissan; Continental Tires; Johnson Controls; Wabco; Goodyear; HSBC; BNP Paribas; Scotiabank; Unicredit; Banca Intesa Sanpaolo; Crédit Agricole; Societe Generale; Raiffeisen Bank; Delta Generali Insurance; Governments of Argentina, Canada, Croatia, Mexico, and Serbia; Lufthansa Technik; Mexicana Airlines, CEMEX; Holcim; Kempinski Hotels; President Intercontinental Hotels; Crowne Plaza Hotels; Holiday Inn Hotels; Vodafone; Telekom Serbia; T-Mobile; Mtv; RTL; TV Azteca; NASA; EON; RWE; ExxonMobile; Abbott Laboratories; Bayer; Roche; GlaxoSmithKline; Pfizer; Astra Zeneca; Kimberly Clark; Merk; Sanofi Aventis; Nokia Siemens Networks; Amazon.com; TUI; Readers Digest и др.
  • Главни интереси и специјализации: Маркетинг и стратегија, Меѓународен бизнис, Геополитика
  • Академски член на Marketing Science Institute, Academy of Marketing Science и Decision Sciences Institute. Член на одборот за ревизија при Journal of Business Management.
  • Кфури е советодавен член во одбори на многу организации како компании, училишта за бизнис и бизнис инкубатори.

Партнер:
Koncept-Redizajn-F

Пријавниот лист може да го симнете на следниов линк: ПРИЈАВЕН ЛИСТ.

Пополнетиот пријавн лист, испратете го на e-mail: institut@koncept.com.mk, најдоцна до 24.06.2016.

Лица за контакт:

м-р Бојана Делидинкова 02/3216-962

м-р Ирена Богоевска 02/3216-963

e-mail: institut@koncept.com.mk

346 thoughts on “Mаркетинг стратегија 2020

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *